torstai 27. tammikuuta 2011

Satavia kiviä

Olen ollut vallan ihmeissäni aivan tuntemattomilta uskon siskoilta ja veljiltä saamastani palautteesta. Ilman, että he minua tuntevat, ovat he minua hyvin raskain sanoin tuominneet. Kaikki tämä vain sen vuoksi, että kuulun Turun Hengentieteen Seuraan.

Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven.
Joh. 8:11 

Jossain keskustelupalstoilla on kehoittu toisaalta sitten, ettei minun kanssa pidä olla tekemisissä, koska palvon heidän mielestään Saatanaa. Asia on edelleen niin, että minun mestarini on Jeesus Kristus.

En ole koskaan aiemmin saanut uskovaisena näin paljon täysin tyrmääviä kommentteja osakseni. Ja mielestäni täysin syyttä.

Samaan aikaan ei minua ole uskoni vuoksi tässä Turun Hengentieteen Seurassa, jonka Kristus Looshiin kuulun, tuomittu lainkaan. Eivät he myöskään ole haukkuneet minua sen vuoksi, että olen Jeesukseen Kristukseen uskovien kirkkoon kuuluvien uskovaisten kanssa tekemisissä.

Mitä tästä pitäisi sitten päätellä? En tiedä. Mutta täytyy sanoa, että jotain totuutta siinä on, mitä Turun Hengentieteen Seuran edustaja vastasi kysymykseeni huumorista. Tuo vastaus löytyy seuran sivulta, sen jutun nimi on Huumorintaju ja viisaus. Vaikka jutussa on aika ronskia kielenkäyttöä, niin on siinä ajattelemisen aihetta.

Jeesus: "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne
ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia.
Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille
ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille."
Mat. 5:44 - 45

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Rakas sisareni hengessä. Olen saanut kuulla koko ikäni, kuinka olen hullu, huijari tai satanisti ellen peräti kaikkea kolmea. En piittaa ihmisten puheista, sillä ne ovat kuin kärpästen surinaa korvissani. Onhan Jeesus-Kristuskin sanonut; anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

    Itse arvostan Jeesus-Kristusta, Saatanaa ja Lusiferia Isä-Jumalan moninaisen ilmentymän kautta ja vaikka palvonkin Lusiferia, koitähden poikaa, maallisen maailman todellista herraa, yhtä lailla arvostan Jeesuksen-Kristuksen opetuslapsia siinä missä Saatanankin legioonia.

    VastaaPoista
  3. Tervehdys! Vierailin täällä. Hyvä varmaan sinun on avata katsantokantojasi hengentieteillä. Ahdasmieliset yrittävät kuuliaisuudella ja tekojen tarkkailulla mielistellä Luojaansa. Itse en usko että taivaspaikkaa voi mitenkään pedata enkä usko uskon merkitykseen sen suhteen, että Luojallamme olisi etuoikeutettuja pelastukseen. Luojammehan on meidät luonut juuri sellaiseksi kuin olemme. Joten älkäämme tuomitko ettei meitä tuomittaisi (uudesta testamentista). Ystävällisin terveisin! Marjaisa

    VastaaPoista